Система Корнелла щодо конспектування
Мій почерк ніколи не був каліграфічним. Я б не сказала, що він взагалі жахливий. Але зрозумілим його назвати важко, особливо коли я швидко пишу. І як я не намагалась писати краще, у мене нічого не виходило. А конспект, де написані слова, які ти розумієш, дуже корисний при підготовці до модулю :) Та й хочеться зосередитися на лекції, а не намагатись ідеально вивести букву. Тож я вирішила щось з цим робити. Прочитавши багато статей за тематикою «як виправити почерк» я звернула увагу на систему Корнелла.

Система Корнелла - це система ведення конспекту. Вона полягає у тому, що ти розкреслюєш зошит на 3 частини:

1-Cue Column (ключовий стовбець) - ключові ідеї сторінки, питання.
2-Note Taking Area - власне конспект
3-Summaries (резюме) - коротко про що йдеться на цій сторінці, чи якась головна теза (пишеться протягом 24 годин після конспектування).

Я ніколи не могла привчити себе сісти читати конспекти після занять. Адже коли бралась, то звичайно зациклювалась на якомусь місці і намагалась це вивчити. В результаті вивчала одну-дві сторінки, а далі вже якось і стомилась, і часу не залишилось продовжувати (яскравий приклад перфекціонізму, який зовсім не допомагає). Спробувавши цю систему, я привчила себе працювати з конспектом кожного дня.

Summaries

Мій обов’язковий мінімум - скласти резюме сторінки. Це допомагає краще осмислювати матеріал. Та й коли ти тільки-но написав конспект, то все зрозумієш і можеш підправити незрозумілі слова. Власне ти пишеш лише одне-два речення з однієї сторінки, але для цього потрібно прочитати її всю уважно та усвідомлено.

Cue Column

Коли я маю час, то дивлюсь на поле зліва. Слухаючи лекцію, нотую питання, якщо такі виникли. Я поділяю їх на «незрозумілі», «розібратись» і «подивитись».

«Незрозумілі» це ті питання, які потрібно задати викладачу чи комусь, хто зрозумів. Тобто коли ти не розумієш концепту.

«Розібратись» це ті питання, де я відчуваю якісь прогалини. Тобто є відчуття, що для розуміння мені потрібно повторити якусь тему .

«Подивитись» це можуть бути питання, які пропонував подивитись викладач для кращого розуміння (вони не є обов’язковим). Чи може мене зацікавило якесь питання і я б хотіла почитати про нього докладніше.

Після обробки питань я роблю невеличкі ментальні карти на полях зліва. Це мій метод виписування головних ідей. Також для конспектів, де є формули, найголовніші з них я пишу на яскравому стікері і закріплюю Їх на цьому полі.

Note Taking Area

Це сама лекція, яку ти пишеш під час заняття. Коли я роблю резюме сторінки, я намагаюсь приділити увагу і самому конспекту, виділяючи підзаголовки кольоровими ручками. На мою думку, це також допомагає краще засвоїти матеріал. Адже це задіює зорову пам’ять.

Хочу привести, як візуальний приклад, декілька сторінок з моїх конспектів.


Система Корнелла дуже цікава система ведення конспекту. Вона допомагає краще структурувати матеріал і готуватись за конспектом до здачі лабораторних, заліків,екзаменів. Узагальнюючи хочу сказати, що методика написання конспекту - це дуже індивідуальна річ. Я не вважаю, що не потрібно повністю підкорятись якійсь системі. Кожну систему можна адаптувати під себе, як зробила це я. Важливо знайти саме те,що підходить саме тобі.
// Підготувала студентка 926 групи Годун Єлизавета
Размещено: 18 марта 2016
НОВОСТИ И СОБЫТИЯ
Какие важные события произошли, что интересного ожидается. Будьте в курсе, участвуйте, делитесь впечатлениями!
Возвращайтесь, Юрий Иванович!
Юрий Иванович Хмарский — любимец факультета и его патриарх — тяжело заболел. Мы решили, что искренние слова благодарности и поддержки могут пойти на пользу его здоровью. Так родилась эта импровизированная публикация, созданная на основе гугл-формы с тремя нехитрыми вопросами: 1) Как Вы познакомились с Ю.И.? Первое впечатление… 2) Что спустя годы память хранит о нем, что приятно вспомнить? 3) Пожелания. Тексты размещены в том порядке, в котором они появлялись в Сети. Форма доступна и сейчас. Присоединяйтесь. Мы опубликуем ваши пожелания, чтобы ЮИ смог прочесть и их. Почему мы так редко говорим о том, что любим, уважаем и восхищаемся людям, которые действительно этого…
До свиданья, ДИИТ!
Каждый год в июне ДИИТ прощается с теми, кто получил диплом, проведя здесь пять ярких лет своей жизни. Конечно, впечатления у выпускников разные. Но большинство искренне благодарны родному вузу. Как Наташа Замедянская, которая в период учебы не раз «засветилась» на нашем сайте , а теперь с готовностью откликнулась на просьбу написать что-нибудь “на дорожку”... А еще каждый год в июне ДИИТ встречает бывших выпускников, которые возвращаются сюда через 5, 10, 20 … даже 50 лет после учебы. И те, кто сегодня покидает наш университет, знают, что обязательно вернутся. А потому, прощаясь, говорят «До встречи!» 5 лет промчались со скоростью света... Серьезное знакомство с ДИИТом для меня…
Памяти Новицкого Валерия Николаевича
http://dentalverdi.com
49000 Днепр, Украина
улица Лазаряна 2, ДИИТ
Телефон деканата: +38 (056) 373-15-52
Кибер Академия
Факультет «Техническая кибернетика» ДИИТа
Так ли часто мы говорим по душам, в особенности, если велика разница в возрасте?

А ведь это важно и необходимо: если общение идет на равных, то младшим и старшим наверняка есть, чем поделиться друг с другом.

Наш клуб задуман именно как место для подобного общения. Между преподавателями и студентами в первую очередь - но не только.
© 1965-2019 ФАКУЛЬТЕТ «ТЕХНИЧЕСКАЯ КИБЕРНЕТИКА» ДИИТа